جـانبی مـوبایل > شرکتی

کابل شارژ آیفون ANKER مدل A8111- سفید


فروشنده: ايويز
گارانتی:
جنس کابل پلاستیک
قابلیت انتقال دیتا دارد
طول کابل 90 سانتیمتر
رابط Lightning
ولتاژ و شدت جریان خروجی 5V/2.1A

با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند وابستگی افراد به این دستگاه‌ها به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته است. امروزه موبایل همراه همچون بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ما در هر لحظه و هر مکان همراه ما است.

اما یکی از چالش‌هایی که در استفاده از گوشی‌های هوشمند همواره با آن روبه‌رو هستیم، نیاز به شارژ منظم آن‌ها است. از آنجایی که کابل‌های تبدیل و آداپتورهای نامناسب می‌توانند به دستگاه و حتی به خود کاربر آسیب بزنند، انتخاب کابل با کیفیت و استاندارد، اهمیت بسیاری دارد.

در همین راستا کابل شارژ آیفون Anker مدل A8111 را معرفی می‌کنیم. اگر از صاحبان آیفون هستید با ما همراه شوید تا با یکی از بهترین کابل‌ شارژ آیفون آشنا شوید.

این محصول توسط برند موفق و خوشنام انکر طراحی و تولید شده و دارای تأییدیه از کمپانی اپل است.

طراحی و ساخت

کابل شارژ آیفون Anker مدل A8111 از طراحی ساده و شیکی برخوردار است. بدنه آن از جنس سیلیکون نرم و انعطاف‌پذیر ساخته شده است. استفاده از این متریال باعث می‌شود که کابل به‌راحتی در دست قرار بگیرد و در هنگام استفاده، احساس راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین، این جنس از کابل در برابر پارگی و آسیب‌های فیزیکی مقاومت بالاتر و طول عمر بیشتری دارد.

کانکتورهای این مدل از کابل شارژ از جنس طلای 24 انس ساخته شده‌اند. بهره‌گیری از این متریال در ساخت کانکتورها سبب شده تا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بیشتری داشته باشد و همچنین باعث می‌شود که کابل در طول زمان، کیفیت خود را حفظ کند.

این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است به‌طوری‌که می‌تواند تا 5000 مرتبه خمش را بدون هیچ آسیبی تحمل کند. همچنین این کابل دارای پوشش دو لایه‌ای است که از آن در برابر پارگی و آسیب‌های فیزیکی محافظت خواهد کرد.

همچنین از الیاف آرامید نیز در ساخت این کابل استفاده شده است. الیاف آرامید از قوی‌ترین الیاف مصنوعی موجود در جهان هستند که در برابر حرارت، ضربه و سایش، مقاومت بسیار بالایی دارد. این الیاف قابلیت تحمل حرارت تا دمای 200 درجه سانتی‌گراد را دارد.

دارای استانداردهای MFI

استاندارد MFI یا Made for iPhone گواهینامه تأییدی است توسط اپل به تولیدکنندگان لوازم جانبی اعطا می‌شود که محصولات آن‌ها سازگار با دستگاه‌های اپل طراحی و ساخته شده باشند. این استاندارد تضمین می‌کند که محصولات دارای MFI با استانداردهای کیفیت اپل مطابقت دارند و می‌توان با خیالی راحت برای دستگاه‌های اپل از آن‌ها استفاده کرد.

کابل شارژ آیفون Anker مدل A8111 دارای گواهینامه MFI است؛ بنابراین این کابل با دستگاه‌های آیفون سازگار است و می‌توان با خیال راحت برای شارژ و انتقال داده از آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که برخورداری از این ویژگی اهمیت بسیار بالایی دارد؛ زیرا کابل‌هایی که فاقد این استاندارد هستند، کیفیت لازم را ندارند و به دستگاه‌های اپل آسیب می‌رسانند.

پشتیبانی از مبدل ورودی Micro USB برای اتصالات بیشتر

مبدل ورودی Micro USB در کابل شارژ آیفون Anker مدل A8111 ، یک ویژگی کاربردی است که قابلیت‌های این کابل را افزایش دهد. این مبدل به کاربران اجازه می‌دهد تا از کابل برای شارژ دستگاه‌های بیشتری استفاده نمایند.

 Micro USB  در این کابل آداپتور از پلاستیک ساخته شده و طول آن حدود 5 سانتی‌متر است و دارای یک پورت USB و یک کانکتور Micro USB در طرف دیگر است.

استفاده از این مبدل ورودی قابلیت اتصال دستگاه‌های آیفون به دستگاه‌هایی با پورت Micro USB را فراهم می‌آورد.

اتصال با کیفیت و سرعت بالا

کابل شارژ آیفون Anker مدل A8111 از نوع کابل USB به لایتنینگ برخوردار است که امکان اتصال با کیفیت و سرعت بالا را فراهم می‌آورد. نوع کابل USB به نوع کانکتور اتصال به پورت دستگاه اشاره دارد. USB به‌عنوان یک استاندارد اتصال جهانی برای اتصال انواع دستگاه‌های الکترونیکی به یکدیگر استفاده می‌شود.

یک سر این کابل دارای کانکتور USB و سر دیگر آن دارای کانکتور لایتنینگ است. کانکتور USB می‌تواند به پورت USB دستگاه‌های مختلف مانند رایانه، شارژر و تلویزیون متصل شود. کانکتور لایتنینگ نیز امکان اتصال به دستگاه‌های آیفون را فراهم می‌آورد.

کانکتور لایتنینگ یک کانکتور اتصال اختصاصی است که توسط اپل برای دستگاه‌های آن توسعه‌یافته است. این کانکتور اغلب در دستگاه‌های آیفون و آیپد استفاده می‌شود.

عملکرد پرسرعت‌تر و کارآمدتر

کابل شارژ آیفون Anker مدل A8111 از جریان خروجی 2.1 آمپر که یک جریان نسبتاً بالا برای یک کابل آداپتور است، پشتیبانی می‌کند. جریان خروجی استاندارد برای کابل‌های شارژ آیفون برابر با 1.5 آمپر است؛ بنابراین این مدل از کابل اتصال می‌تواند با سرعت بیشتری از کابل‌های اتصال استاندارد آیفون، دستگاه‌های آیفون را شارژ کند.

جریان خروجی 2.1 آمپر معادل با 2100 میلی‌آمپر است؛ بنابراین در هر یک ساعت، 2100 میلی‌آمپر جریان برق از کابل آداپتور به دستگاه آیفون منتقل می‌شود.

باتوجه‌به ظرفیت باتری دستگاه‌های آیفون، می‌توان گفت که این کابل برق قادر است دستگاه‌های آیفون را در مدت‌زمان کوتاه‌تری شارژ کند. مثلاً برای شارژ یک دستگاه آیفون 13 پرو از 0 تا 100 درصد با استفاده از یک کابل استاندارد به حدود 3 ساعت زمان نیاز است، اما با استفاده از کابل شارژ آیفون Anker مدل A8111، این زمان به حدود 2.5 ساعت کاهش می‌یابد.

این مدل از کابل آداپتور انکر که از چند سیم داخلی تشکیل شده است که از یکدیگر جدا هستند. این نوع طراحی سبب می‌شود که مقاومت درونی کابل کاهش یابد. مقاومت درونی کابل، مقداری انرژی است که در حین انتقال جریان برق از کابل، هدر می‌رود.

با کاهش مقاومت درونی کابل، جریان برق می‌تواند آزادانه‌تر در کابل جریان یابد. این امر باعث خواهد شد که انتقال شارژ و داده در کابل سریع‌تر و کارآمدتر انجام شود.

جمع‌بندی

کابل شارژ آیفون Anker مدل A8111 یک محصول با کیفیت و کاربردی است که با بهره‌گیری از خصوصیات فنی قدرتمند به‌خوبی قابلیت برآورده‌کردن نیازهای کاربران آیفون را دارد.

این کابل آداپتور از طراحی و ساخت مناسبی بهره می‌برد و از استانداردهای MFI نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین با پشتیبانی از جریان خروجی 2.1 آمپر ، دستگاه‌های آیفون را در مدت‌زمان کوتاه‌تری شارژ می‌کند.

اگر به دنبال یک کابل شارژ آیفون با کیفیت و قدرتمند هستید که بتواند در مدت‌زمان کوتاهی دستگاه شما را شارژ کند، کابل شارژ آیفون Anker مدل A8111 یک گزینه عالی است که خرید آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا کیفیت و سرعت را با هم تجربه کنید.

 

به ما بیشتر بگویید:
لطفا نظر خود را نسبت به این کالا در بخش "توضیحات" درج نمایید. با تشکر
امتیاز: