جـانبی مـوبایل > شرکتی > Zealot & storia

اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 - آبی (پک ناسالم)


فروشنده: ايويز
گارانتی:
ابعاد 250x75x60 میلیمتر
توان 3 وات
رابط اتصال Bluetooth
مدت زمان شارژ حدود 5 ساعت
وزن 339 گرم
مدت زمان کارکرد 5 الی 10 ساعت
نوع اتصال بی سیم

پیشرفته تکنولوژی، شرکت‌ها و تولیدکنندگان محصولات دیجیتال را به سمت محصولات خلاقانه‌ و کاربردی‌‌تر سوق داده است. یکی از این محصولات اسپیکر میکروفن‌ها هستند که همان‌طور که از نامشان پیداست، از ترکیب دو محصول یعنی میکروفن و اسپیکر تشیکل شده‌اند. اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 یکی از نمونه‌های پرطرفدار این محصول بوده که با کیفیتی بالا و قابلیت‌های متعدد به کاربران ارائه شده است. از طریق این محصول می‌توانید در محافل دوستانه و مهمانی‌ها مشغول خوانندگی شوید و با قابلیت کارائوکه به جای خواننده، آهنگ مورد علاقه‌تان را بخوانید. قابلیت تغییر صدا، کنترل پخش موسیقی، مجهز بودن به باتری قدرتمند، پشتیبانی از بلوتوث، کابل AUX و کارت حافظه از ویژگی‌های دیگر این محصول به شمار می‌رود. در ادامه با جزئیات بیشتر به مشخصات و ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

مشخصات ظاهری اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1

اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 طراحی زیبا و ظریفی داشته و به دلیل داشتن تنوع رنگی با هر نوع سلیقه‌ای سازگار خواهد بود. بدنه دستگاه از متریال مقاوم و باکیفیت تشکیل شده که همین ویژگی‌ طول عمر بالای آن را تضمین خواهد کرد. وزن سبک، قابلیت حمل آسان، اشغال فضای کم در محیط، مجهز بودن به پنل مدیریت صدا و دسته ارگونومیک از ویژگی‌های دیگر این محصول به شمار می‌رود.

طراحی زیبا و کاربردی

اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 در چند رنگ متنوع از جمله آبی، رزگلد، طلایی، نقره‌ای و مشکی ارائه شده و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این رنگ‌های جذاب را انتخاب کنید. طراحی این محصول به به صورت کاملا حرفه‌ای و مدرن انجام شده و برخلاف برخی از نمونه‌های بی‌کیفیت، شبیه به یک اسباب‌بازی به نظر نمی‌رسد. این میکروفن به طور اختصاصی با هدف سرگرمی نوجوانان و جوانان طراحی شده و به همین دلیل زیبایی و ظرافت خاصی در ساختار آن به کار رفته است.

همان‌طور که از نام محصول پیداست، این دستگاه از یک میکروفن و یک اسپیکر تشکیل شده است. در انتهای دهانه میکروفن، اسپیکر به صورت یک قطعه مکعبی شکل تعبیه شده که در یک سمت آن پنل مدیریت صدا و در سمت دیگر آن بافت شبکه‌ای اسپیکر برای خروج صدا قرار دارد.

وزن سبک؛ قابلیت حمل آسان؛ ساخته شده از متریال باکیفیت

وزن این اسپیکر فقط 339 گرم بوده و هنگام حمل آن به مدت طولانی، دست خسته نخواهد شد. علاوه بر این ابعاد جمع و جوری داشته و فضای کمی را اشغال می‌کند. به همین دلیل می‌توانید آن را در کیف یا هر محفظه کوچکی قرار داده و با خود حمل کنید. بدنه اسپیکر از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده و به همین دلیل در برابر آسیب‌های فیزیکی مانند ضربه‌های ناگهانی یا تصادفی مقاومت بالایی دارد.

دارای پنل مدیریت صدا

بر روی بدنه اسپیکر پنل مدیریت صدا را مشاهده می‌کنیم. این پنل شامل 7 کلید بوده که هر کدام وظیفه خاصی را برعهده دارند. این کلیدها شامل دکمه افزایش و کاهش صدا، دکمه ریمیکس، دکمه افزایش صدای میکروفن، دکمه رفتن به آهنگ قبلی و بعدی، دکمه ضبط صدا و دکمه اسکن می‌شود. بنابراین کاربر کنترل آسانی بر روی پخش صدا داشته و به راحتی می‌تواند از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1

اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 با مجهز بودن به تکنولوژی بلوتوث به انواع دستگاه‌های هوشمند متصل شده و با تراشه قدرتمند خود کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای میکروفنی با قابلیت حذف نویز بوده که امکان خوانندگی و ضبط صدا را با بهترین کیفیت فراهم می‌سازد. از قابلیت‌های دیگر این دستگاه سرگرم‌کننده می‌توان به امکان تغییر صدا با افکت‌های مختلف، پشتیبانی از اتصال کارت حافظه و فلش مموری، قابلیت اتصال باسیم از طریق کابل AUX و مجهز بودن به باتری قدرتمند با طول عمر بالا اشاره کرد.

مجهز به تراشه قدرتمند Jeili Chip

اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 به تراشه‌ای به نام Jeili Chip مجهز شده که امکان پخش صدایی متعادل با بهترین کیفیت را به ارمغان می‌آورد. این تراشه پیشرفته با پشتیبانی از افکت‌های صدای HiFi صدای واقعی افراد را پخش کرده و ریتم‌ها و نت‌های موسیقی را با دقیق‌ترین جزئیات اجرا می‌کند.

قابلیت مجیک ویس برای تغییر صدا

یکی از ویژگی‌های اصلی اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 قابلیت مجیک ویس است. تنها با فشار دادن یک کلید می‌توانید بر روی صدای خود افکت‌های صوتی مختلفی را اعمال کرده و دوستان و اطرافیانتان را سرگرم کنید. این افکت‌های صوتی شامل صدای زنانه، صدای مردانه، صدای آهنگین، صدای رباتی و ماشینی و صدای هیولایی می‌شود. بنابراین می‌توانید با این اسپیکر خلاقیت خود را تا بالاترین حد نمایش داده و با استفاده از این کاراکترهای جذاب اوقات لذت‌بخشی را فراهم سازید.

مجهز به میکروفن با قابلیت حذف نویز

این دستگاه با مجهز بودن به یک میکروفن باکیفیت، تجربه صوتی متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این میکروفن با کمک تراشه Jieli Chip صدا را بلندتر و واضح‌تر ساخته و لذت خوانندگی و کار با میکروفن را برای شما دوچندان خواهد کرد. این میکروفن از تکنولوژی حذف نویز هوشمند برخوردار بوده و صدای شما را بدون هیچگونه اختلال و نویز پخش خواهد کرد.

قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های هوشمند از طریق بلوتوث

اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 به نسخه بلوتوث 5.0 مجهز شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه هوشمند شما متصل می‌شود. بنابراین می‌توانید به صورت بی‌سیم اسپیکر را به گوشی موبایل خود متصل کرده و آهنگ‌های مورد علاقه خود را از طریق آن پخش کنید.

پشتیبانی از کارت حافظه TF

اگر نمی‌خواهید به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث از این دستگاه استفاده کنید، کارت حافظه جایگزین ایده‌آلی برای شما خواهد بود. اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 از کارت حافظه TF پشتیبانی کرده و یک جایگاه مخصوص برای درج آن در نظر گرفته است. شما می‌توانید ترانه‌های مورد علاقه خود را به کارت حافظه انتقال داده و با درج آن در این دستگاه، از گوش دادن و همنوازی با آن لذت ببرید.

قابلیت خوانندگی

یکی از دلایل اصلی طراحی این محصول، خوانندگی همراه با پخش موسیقی است. شما با خرید این دستگاه نیازی به تهیه یک اسپیکر به صورت مجزا نخواهید داشت. فقط کافی آهنگ بی‌کلام مورد نظر خود را از اسپیکر پخش کرده و با استفاده از میکروفن بر روی آن بخوانید. همان‌طور که پیش تر گفتیم، می‌توانید با تعویض صدا و استفاده از افکت‌های صوتی بامزه، تجربه سرگرم‌کننده‌تری از خوانندگی را احساس کنید.

پشتیبانی از فلش مموری

یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول، پشتیبانی از فلش مموری است. این دستگاه دارای یک درگاه USB بوده و از اتصال فلش مموری پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با انتقال‌ آهنگ‌های مورد علاقه خود به فلش و اتصال آن به اسپیکر، از قابلیت‌های دیگر این دستگاه بهره‌مند شوید.

پشتیبانی از کابل AUX

اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 علاوه بر اتصال بی‌سیم از اتصال باسیم نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با اتصال کابل AUX به درگاه 3.5 میلی‌متری اسپیکر بدون نیاز به بلوتوث از این دستگاه استفاده کنید. بنابراین اگر گوشی موبایل، لپ‌تاپ یا کامپیوتر شما از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، این قابلیت بسیار کاربردی خواهد بود.

باتری قدرتمند با طول عمر بالا

این دستگاه به یک باتری لیتیومی مجهز شده که پس از 3 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. عمر باتری در حالت پخش آهنگ 6 ساعت و در حالت آماده به کار 30 ساعت خواهد بود. این باتری از طریق کابل شارژ micro USB شارژ شده که به همراه محصول ارائه شده است.

مزایای اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 در یک نگاه

در ادامه این مطلب مزایا و ویژگی‌های این محصول را به صورت کلیدی و خلاصه ارائه کرده‌ایم تا با مرور نهایی آن، با اطمینان بیشتری نسبت به خرید اقدام کنید.

  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • طراحی زیبا و مدرن
  • ارائه شده در چند رنگ متنوع
  • قابلیت مجیک برای تغییر صدا
  • مجهز به ویس پنل کنترل موسیقی حرفه ای
  • مجهز به تراشه پیشرفته برای پخش صدا با کیفیتی بالا
  • پشتیبانی از اتصال کابل AUX
  • پشتیبانی از بلوتوث، کارت حافظه و فلش مموری
  • باتری قدرتمند با طول عمر بالا
  • ساخته شده از متریال باکیفیت و مقاوم
  • قابلیت خوانندگی

اگر هر کدام از ویژگی‌های اشاره شده با اولویت‌های اصلی شما برای خرید یک اسپیکر میکروفن همخوانی دارد، انتخاب این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بررسی و خرید اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1

در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی‌های اسپیکر میکروفون Storia مدل MS1 پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، این محصول با هدف ایجاد سرگرمی برای جوانان و نوجوانان طراحی شده و قابلیت‌های دو محصول را در یک محصول جای داده است. با خرید این دستگاه می‌توانید از مزایای یک میکروفن و اسپیکر به صورت همزمان لذت ببرید. اسپیکر این دستگاه با مجهز بودن به تراشه قدرتمند Jeili Chip کیفیت صدای بالایی را ارائه داده و با قابلیت حذف نویز پیشرفته، صدای شما را بدون اختلال و با شفافیت پخش می‌کند. همچنین از قابلیت تغییر صدا برخوردار بوده و شما می‌توانید فقط با فشار یک کلید صدای خود را با افکت‌های مختلف تغییر داده و فضای خنده‌دار و سرگرم‌کننده‌ای را ایجاد کنید. این دستگاه امکان خوانندگی را نیز فراهم کرده و با پخش صدای بی‌کلام اجازه خواندن ترانه‌های مورد علاقه‌تان را می‌دهد. این اسپیکر میکروفن به بلوتوث مجهز بوده و از همین طریق به انواع دستگاه‌های هوشمند به صورت بی‌سیم متصل می‌شود. علاوه بر اتصال بلوتوث، از کارت حافظه TF، فلش مموری و کابل AUX نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه باتری قدرتمندی داشته و پس از شارژ کامل تا 30 ساعت در حالت آماده به کار باقی می‌ماند. بدون شک با داشتن این محصول اوقات خوشی را با دوستان خود سپری خواهید کرد.

به ما بیشتر بگویید:
لطفا نظر خود را نسبت به این کالا در بخش "توضیحات" درج نمایید. با تشکر
امتیاز: