شرکتی > جـانبی مـوبایل > Zealot & storia

AirPods 3 ZEALOT - سفید


فروشنده: ايويز
گارانتی:
قابلیت مکالمه دارد
اتصال دهنده BT
مدت زمان کارکرد حدود 4 ساعت
پشتیبانی فاصله 10 متر
نوع اتصال بی سیم
نوع باتری لیتیومی
جنس بدنه ABS+PC
مدت زمان شارژ حدود یکساعت

هدفون بی سیم زیلوت مدل AirPods 3

هندزفری‌های بلوتوثی به یکی از رایج‌ترین ابزارهای هوشمند دیجیتال تبدیل شده‌اند؛ زیرا در این نوع هندزفری‌ها دیگر خبری از سیم‌های بلند و به هم گره خورده نیست و کاربر می‌تواند آزادانه و به راحتی حین انجام هر نوع فعالیتی از گوش دادن به موسیقی لذت ببرد. همچنین از این نوع هندزفری‌ها می‌توان برای مکالمه، گیمینگ و سایر فعالیت‌های ورزشی استفاده نمود. هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 یکی از نمونه‌های محبوب و مقرون به صرفه موجود در بازار بوده که با کیفیتی بالا به کاربران ارائه شده است. این هدفون از طراحی ارگونومیکی برخوردار بوده و مواد سبک و مقاوم ساخته شده است. مجهز بودن به پنل لمسی ابعاد مینیمال باتری با دوام و کیفیت صدای بالا هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 را به یکی از نمونه‌های محبوب در بازار تبدیل کرده است. در ادامه این مطلب به طور کامل به مشخصات ظاهری و فنی این محصول می‌پردازیم. 

مشخصات ظاهری هدفون بی سیم زیلوت مدل AirPods 3

هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 به طور کلی از طراحی مینیمال و در عین حال ارگونومیک برخوردار بوده و کاربر هنگام استفاده از آن احساس خوبی را تجربه خواهد کرد. مقاومت در برابر تعریق و رطوبت، داشتن سری‌های سبک و پنل لمسی استفاده از این هدفون را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کرده است. در ادامه به طور کامل با مشخصات ظاهری هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 آشنا می‌شویم.

طراحی مینیمال، مطابق با هندسه گوش

درایورهای هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 به صورت مینیمال طراحی شده‌ و کاملاً مطابق با هندسه گوش ساخته شده‌اند. به این معنا که به خوبی داخل گوش قرار می‌گیرند و حین فعالیت‌های پر جنب و جوش از گوش خارج نخواهند شد. این قابلیت هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 را به یکی از نمونه‌های ایده آل برای فعالیت‌های ورزشی تبدیل کرده است. 

مقاومت در برابر تعریق و رطوبت

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 مقاومت آن در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است. در نتیجه می‌توان از آن برای فعالیت‌های سنگین ورزشی و یا تماس در زیر باران استفاده نمود. این هدفون همچنین در برابر گرد و غبار مقاوم بوده که طول عمر بالای این محصول را تضمین می‌کند.

کاربری آسان با پنل لمسی

هر کدام از درایورهای هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 مجهز به یک پنل لمسی هستند که کاربر می‌تواند فقط با ضربه زدن بر روی هر کدام از درایورها تماس‌ها و پخش موسیقی را مدیریت کند. از این پنل برای پخش و توقف موسیقی، تعویض آهنگ، پاسخگویی به تماس، رد و قطع آن و ارتباط با دستیار صوتی استفاده می‌شود.

مجهز به محفظه‌ای قدرتمند و با دوام

محفظه شارژ هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 از پلاستیک بادوام ساخته شده و در برابر ضربه‌های احتمالی و خط و خش مقاومت بالایی دارد. این محصول دارای یک درب مغناطیسی بوده و به خوبی از درایورها محافظت می‌کند. بر روی این محصول یک چراغ ال ای دی درج شده که پس از فعال شدن و اتصال به شارژ به رنگ سبز نمایش داده می‌شود.

احساس راحت و آسوده حین گوش دادن به موسیقی

درایور‌های هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 دارای وزن سبکی هستند و هنگام قرار گرفتن در گوش به هیچ عنوان احساس آزاردهنده‌ای ایجاد نمی‌کنند. با این حال به دلیل ابعاد کوچک احتمال گرم شدن درایورها بسیار زیاد خواهد بود بنابراین توصیه می‌کنیم در صورت عدم استفاده، آ‌ن‌ها را درون محفظه شارژ نگه دارید.

 مشخصات فنی هدفون بی سیم زیلوت مدل AirPods 3

هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 به جدیدترین نسخه بلوتوث مجهز شده و با انواع دستگاه‌های هوشمند اندروید و iOS سازگاری دارد. کیفیت صدای بالا، قابلیت حذف نویز و باتری قدرتمند از کلیدی‌ترین ویژگی‌های هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 محسوب می‌شود. در ادامه با جزئیات بیشتر به هر کدام از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

 اتصالی سریع و ایمن با انواع دستگاه‌های هوشمند

هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 از طریق بلوتوث به انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر‌های خانگی متصل می‌شود. این هدفون از نسخه بلوتوث 5.0 استفاده کرده و از انواع دستگاه‌های اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. محدوده برد این بلوتوث 10 متر بوده و آزادی عمل خوبی را برای کاربران فراهم می‌سازد. برای اتصال این هدفون به گوشی موبایل یا هر دستگاه دیگری ابتدا باید بلوتوث دستگاه را روشن کرده و سپس نام هدفون را انتخاب نمایید پس از اتصال دستی در دفعات بعد به صورت خودکار به گوشی موبایل شما متصل خواهد شد.

تجربه بهترین کیفیت صدا و تماس

هر کدام از درایور‌های هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 مجهز به یک میکروفون داخلی هستند که برای برقراری مکالمه استفاده می‌شود. این میکروفون با پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز صدای واضحی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از طرفی دیگر با قابلیت حذف نویز صداهای مزاحم پس زمینه را فیلتر کرده و صدای شما را به صورت شفاف به مخاطب انتقال می‌ده.د کیفیت صدای این هدفون نیز بسیار بالا بوده و تجربه گوش دادن به موسیقی را برای شما دو چندان خواهد کرد.

 باتری با ظرفیت بالا

 محفظه شارژ هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 مجهز به یک باتری 400 میلی آمپر ساعتی بوده که برای شارژ کامل به دو ساعت زمان نیاز دارد. این هدفون پس از شارژ کامل 5 ساعت پخش موسیقی را برای شما فراهم می سازد. همچنین محفظه شارژ پس از تکمیل ظرفیت 30 ساعت زمان اضافی را برای شارژ درایورها تأمین خواهد کرد. هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 همچنین از شارژ سریع پشتیبانی کرده و فقط با 15 دقیقه شارژ شدن، 2 ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌سازد.

مزایای هدفون بی سیم زیلوت مدل AirPods 3 در یک نگاه

در ادامه به مزایای هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 به صورت کلیدی و خلاصه اشاره کرده‌ایم:

  • طراحی ارگونومیک
  • وزن سبک
  • ابعاد مینیمال
  • مجهز بودن به میکروفن داخلی
  • قابلیت حذف نویز
  • مقاومت در برابر رطوبت و تعریق
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مجهز به پنل لمسی برای کنترل آسان‌تر تماس‌ها و پخش موسیقی
  • دارای باتری با ظرفیت بالا
  • پشتیبانی از شارژ سریع
  • کیفیت صدای بالا
  • اتصال سریع

اگر این ویژگی‌ها با اولویت‌های اصلی‌تان برای خرید یک هدفون باکیفیت تناسب دارد، هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 گزینه‌ای مناسبی برای شما خواهد بود.

درباره برند

برند زیلوت یکی از برندهای نام آشنای چینی است که فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، هدفون، اسپیکر و سایر گجت‌های کاربردی در سال 2010 آغاز نمود. این برند تاکنون در بسیاری از بازارهای اروپایی و آمریکایی فعالیت داشته؛ اما اولین پایگاه فروش خود در خاورمیانه را در کشور ایران تأسیس کرده است. امروزه محصولات این برند با استقبال بسیاری از ایرانیان مواجه شده است. محصولات این برند کیفیت بالایی داشته و نسبت به قیمت مقرون به صرفه آن‌ها، ارزش خرید بالایی دارند. از نمونه‌های محبوب و پرفروش این برند می‌توان به اسپیکر، هدفون، هدست، هندزفری، پایه نگهدارنده گوشی و تبلت، شارژ تبلت و موبایل، کابل شارژ و مبدل و کابل صوتی و تصویری اشاره کرد.

بررسی و خرید عمده هدفون بی سیم زیلوت مدل AirPods 3

در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی‌های هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 پرداختیم. همان‌طور که در این مطلب گفته شد، این هدفون دارای ویژگی‌های کاربردی متعددی بوده و به عنوان یک هدفون بلوتوثی قدرتمند عملکرد رضایت‌بخشی را به کاربران ارائه داده است. طراحی ارگونومیک و ساختار مقاوم آن، این هدفون را برای فعالیت‌های ورزشی سبک و سنگین ایده‌ال ساخته است. از طرفی دیگر، در برابر رطوبت و تعریق مقاومت بوده و می‌توان در زیر باران و حین ورزش‌های تعریق آور نیز از این هدفون استفاده کرد.

 یکی دیگر از مزایای هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 قابلیت حذف نویز بوده که صدایی شفاف و واضح را حین مکالمه برقرار می‌سازد. این هدفون از اکثر کدک‌های صوتی پشتیبانی کرده و کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌دهد. پشیبانی از شارژ سریع و باتری باظرفیت از دیگر مزایای این هدفون محسوب می‌شود. برای خرید هدفون بی سیم زیلوت مدل Airpods 3 می‌توانید به وب‌سایت ایویز مراجعه نمایید. با خرید این محصول از وب‌سایت ایویز، آن را به همراه گارانتی معتبر دریافت خواهید کرد.

به ما بیشتر بگویید:
لطفا نظر خود را نسبت به این کالا در بخش "توضیحات" درج نمایید. با تشکر
امتیاز: