جـانبی مـوبایل

کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-C مدل PCAX12BK - مشکی (گارانتی 24 ماهه ایویز)


فروشنده: ايويز
گارانتی:
طول کابل 100 سانتی متر
رابط Type-C To Aux
جنس کابل الیاف بافته شده

امروزه بسیاری از گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های مدرن جک صوتی 3.5 میلی‌متری را از طراحی خود حذف کرده و پورت Type-C را جایگزین کرده‌اند. به همین دلیل برای اتصال گوشی‌های هوشمند به دستگاه‌های صوتی مجهز به جک 3.5 میلی‌متری نیاز به یک کابل تبدیل احساس می‌شود. با داشتن یک کابل تبدیل می‌توانیم دستگاه‌های هوشمند خود را به طیف گسترده‌ای دستگاه‌های صوتی متصل کنیم و از گوش دادن به موسیقی و انواع محتوای صوتی لذت ببریم.

اگر شما نیز برای اتصال دستگاه‌های هوشمند خود به سیستم‌های صوتی به یک کابل تبدیل نیاز دارید، کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-C مدل  PCAX12BKیک گزینه‌ ایده‌آل برای برقراری این ارتباط خواهد بود. این محصول با کیفیت بالایی ساخته شده و عمل خوبی را در انتقال صدایی با کیفیت و برقراری اتصال یکپارچه بین دستگاه‌های هوشمند ارائه می‌دهد. در ادامه به طور کامل با مشخصات و ویژگی‌های این محصول آشنا خواهیم شد.

مشخصات ظاهری کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-C مدل PCAX12BK

کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-C مدل  PCAX12BKدر رنگ مشکی ارائه شده و طول آن 1.2 متر است. در نتیجه کاربر هنگام استفاده از آن آزادی عمل خوبی خواهد داشت و می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند. جنس این کابل از پلاستیک pvc ساخته شده که در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد. روکش آن را نیز یک کنف بافته شده تشکیل می‌دهد که از کابل در برابر هرگونه ساییدگی، پارگی و گره خوردن محافظت می‌کند. این کابل انعطاف‌پذیری بالایی دارد و در برابر بیش از 30000 خمیدگی مقاوم است. این قابلیت طول عمر بالای این محصول را برای شما تضمین خواهد کرد.

این کابل تبدیل به طور کلی به صورت جمع و جور و سبک طراحی شده تا کاربر بتوانند در هر موقعیتی مانند سفر یا رفتن به محل کار آن را با خود حمل کند. همان‌طور که گفتیم، کابل پاورولوژی انعطاف‌پذیری بالایی دارد؛ در نتیجه می‌توانید آن را خم کرده و درون هر محفظه کوچکی مانند کیف قرار دهید.

مشخصات فنی کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-C مدل PCAX12BK

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-C مدل  PCAX12BK سازگاری با انواع دستگاه‌های صوتی است. دستگاه‌های صوتی مانند هدفون، اسپیکرهای کامپیوتر، اسپیکرهای بلوتوثی و قابل حمل و همچنین ضبط صوت ماشین همگی به درگاه AUX یا همان جک 3.5 میلی‌متری مجهز هستند. در نتیجه می‌توانید با استفاده از این کابل تبدیل گوشی‌ هوشمند خود را به این دستگاه‌ها متصل کرده و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. همان‌طور که گفتیم بسیاری از دستگاه‌های صوتی قدیمی‌تر همچنان از پورت AUX استفاده می‌کنند. در نتیجه این کابل یک پل ارتباطی بین درگاه‌ مدرن Type-C و درگاه قدیمی AUX برقرار می‌سازد.

چه دستگاه‌های به کابل تبدیل AUX TO Type-C نیاز دارند؟

دستگاه‌هایی که دارای پورت USB Type-C هستند؛ اما جک صوتی 3.5 میلی متری اختصاصی ندارند. این دستگاه‌ها شامل گوشی‌های هوشمند مختلف، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌ها می‌شود. بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، از جمله اپل، گوگل، سامسونگ و وان پلاس، دستگاه‌هایی را بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا عرضه کرده‌اند و برای خروجی صدا به پورت‌های Type-C متکی هستند. برخی تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها، به‌ویژه مدل‌های جدیدتر نیز جک 3.5 میلی‌متری صدا را به نفع پورت‌های Type-C حذف کرده‌اند. این شامل دستگاه‌هایی مانند iPad Pro ، مک بوک پرو و... می‌شود. علاوه بر گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها، برخی از آداپتورهای صوتی یا دانگل‌هایی که رابط Type-C دارند، ممکن است برای اتصال به هدفون یا بلندگوهای 3.5 میلی‌متری به کابل Type-C تا 3.5 میلی‌متری نیاز داشته باشند.

استفاده راحت و بی‌دردسر

به جای تکیه بر آداپتورها یا دانگل‌ها، کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-C مدل  PCAX12BK ارتباط مستقیمی بین دستگاه شما و منبع صوتی ( اسپیکر، ضبط صوت خوردو و...)  مورد نظرتان ایجاد می‌کند. در نتیجه نیاز به لوازم جانبی اضافی را از بین می‌برد و باعث کاربری آسان‌تر آن می‌شود. علاوه بر این، خطر گم شدن یا جا انداختن آداپتورها را کاهش می‌دهد.

کیفیت صدا

این کابل به طور اختصاصی برای انتقال صدا با کیفیتی بالا طراحی شده است. کیفیت یک کابل تبدیل در صدایی که از طریق این ارتباط از دستگاه‌های صوتی پخش می‌شود، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. به عبارتی دیگر حتی اگر کیفیت خروجی صدای دستگاه‌ صوتی و دستگاه هوشمند شما بسیار بالا باشد، باز هم استفاده از یک کابل بی‌کیفیت می‌تواند بر روی کیفیت صدای آن تأثیر بگذارد. اما این کابل اتصالی پایدار و قابل اعتماد را بین دو دستگاه برقرار ساخته، میزان از دست دادن سیگنال را به حداقل می‌رساند و در نهایت صدایی باکیفیت و واضح را از اسپیکر یا هدفون ارائه می‌دهد.

مزایای کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-C مدل  PCAX12BK در یک نگاه

در ادامه مزایا و ویژگی‌های این محصول را به صورت کلیدی و خلاصه ارائه کرده‌ایم تا با بررسی آن بتوانید با اطمینان بیشتری نسبت به خرید خود اقدام کنید.

  • کابل بلند به طول 1.2 متر
  • جنس مقاوم در برابر گره خوردگی و ساییدگی
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • قابلیت اتصال به انواع اسپیکر و هدفون
  • قابلیت اتصال به سیستم صوتی خودرو
  • قابلیت انتقال صدا با بهترین کیفیت
  • کانتورهای باکیفیت

اگر این ویژگی‌ها با اولویت‌های اصلی شما برای خرید یک کابل تبدیل  AUX TO Type-C همخوانی دارد، خرید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم.

بررسی و خرید کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-C مدل  PCAX12BK

در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی‌های کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-C مدل  PCAX12BKپرداختیم. همان‌طور که اشاره شد، بدنه کابل از متریال باکیفیت تشکیل شده و در برابر گره خوردن، ساییدگی و کشیدگی مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این، بسیار منعطف بوده و می‌تواند بیش از 30 هزار بار خمیدگی را تحمل می‌کند. این کابل منعطف را می‌توانید به راحتی با خود حمل کنید و در زمان مورد نیاز از آن استفاده نمایید. کابل تبدیل Powerology AUX TO Type-Cیک پل ارتباطی بین دستگاه‌های هوشمند مدرن مانند گوشی موبایل و دستگاه‌های صوتی مانند اسپیکر و ضبط صوت ماشین است. با استفاده از این کابل می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را با صدایی باکیفیت و واضح از این دستگاه‌های صوتی پخش کرده و لذت ببرید. برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه آنلاین ایویز مراجعه کرده و آن را به همراه گارانتی معتبر سفارش دهید.

 
 
به ما بیشتر بگویید:
لطفا نظر خود را نسبت به این کالا در بخش "توضیحات" درج نمایید. با تشکر
امتیاز: