جـانبی مـوبایل

ایرفون بی سیم QCY مدل T5- مشکی (گارانتی 18 ماهه شرکتی)


فروشنده: ايويز
گارانتی:
اقلام همراه کیس شارژ - هدفون ها - کابل شارژ - دفترچه
مدت زمان استندبای 70 ساعت
مدت زمان شارژ 2 ساعت
قابلیت مکالمه دارد
پشتیبانی فاصله 10 متر
مدت زمان پخش موسیقی 5 تا 6 ساعت
نوع اتصال بی سیم
نسخه بلوتوث 5.1
اتصال دهنده BT

برند QCY یکی از برندهای فعال در زمینه تولید هندزفری‌ها و ایرفون‌های بی‌سیم بوده که به عنوان زیر مجموعه کمپانی بزرگ شیائومی فعالیت می‌کند. این برند ایرفون‌های بی‌سیم خود را با طراحی کاربردی تولید کرده و ویژگی‌های متعددی را به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از محصولات جدید آن ایرفون بی سیم QCY مدل T5 بوده که در دو رنگ مشکی و سقید طراحی شده است. ایرفون T5 دارای ایربادهای لمسی بوده و به میکروفن داخلی برای مکالمه مجهز شده است. پشتیبانی از حالت گیمینگ نیز آن را برای گیمرهای حرفه‌ای ایده‌آل ساخته است. قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه، پشتیبانی از کیفیت صدای HD، مجهز به تکنولوژی Hi-Fi و پشتیبانی از دستیارهای صوتی Siri و Google Assistant و XiaoAI از ویژگی‌های دیگر این ایرفون به شمار می‌رود. در ادامه با جزئیات بیشتر به مشخصات و ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

مشخصات ظاهری ایرفون بی سیم QCY مدل T5

ایرفون بی سیم QCY مدل T5 طراحی زیبایی داشته و به دلیل ساختار ارگونومیک برای استفاده طولانی مدت مناسب خواهد بود. این محصول از متریال مقاوم و درجه یک ساخته شده و در برابر آسیب‌های فیزیکی دوام خوبی دارد. همچنین سطح آن هیچ اثر انگشت و چربی را به خود جذب نمی‌کند و در برابر تعریق، رطوبت و گرد و غبار مقاوم است. وزن سبک، سری‌های سیلیکونی نرم و قابلیت حمل و نقل آسان از ویژگی‌های دیگر این محصول به شمار می‌رود.

طراحی کاربردی و زیبا

ایرفون بی سیم QCY مدل T5 در دو رنگ مشکی و سفید طراحی شده که هر دو جزء رنگ‌های پرطرفدار و محبوب محسوب می‌شوند. ایربادهای این ایرفون به صورت In-Ear طراحی شده‌اند و از نوع ساقه‌دار هستند. به همین دلیل هنگام قرار گرفتن در گوش استایل مدرن و اسپرتی را ایجاد می‌کنند. طراحی In-Ear یعنی ایربادها به طور کامل درون گوش قرار گرفته و در صورت جنب و جوش و تحرک بالا، از گوش خارج نمی‌شود. نوع آکوستیک آن نیز به صورت پشت بسته بوده که صدای محیط بیرونی را به خوبی ایزوله می‌کند.

ساختار ارگونومیک؛ مناسب برای فعالیت روزمره

ساختار ایرفون بی سیم QCY مدل T5 به صورت ارگونومیک انجام شده و ایربادهای آن کاملا متناسب با هندسه گوش طراحی شده‌اند. در نتیجه برای استفاده روزمره به مدت طولانی ایده‌آل خواهند بود. بر روی هر ایرباد یک سری سیلیکونی تعبیه شده که بافت نرم و راحتی را درون گوش ایجاد می‌کند. به همراه سری اصلی، چند سری سیلیکونی دیگر با سایزهای مختلف ارائه شده تا کاربر بتواند متناسب با سایز گوش خود گزینه مناسب را انتخاب کند. این سری‌های سیلیکونی ضد حساسیت هستند و در صورت تعریق آسیبی به گوش وارد نمی‌کنند.

قابلیت حمل و نقل آسان

محفظه شارژ ایرفون کیو سی وای ابعاد مینیمالی داشته و علاوه بر شارژ ایربادها به خوبی از آن‌ها در برابر آسیب‌های فیزیکی مانند خط و خش و همچنین گم شدن محافظت می‌کند. شما می‌توانید آن را درون جیب یا هر فضای کوچک دیگری قرار داده و به آسانی با خود حمل نمایید. بر روی این محفظه دو چراغ LED کوچک تعبیه شده که هنگام اتصال به شارژ به رنگ سبز نمایش داده می‌شود. بر روی هر کدام از ایربادها نیز چراغ کوچکی تعبیه شده که هنگام فعال شدن و جفت‌سازی روشن می‌شود.

ساخته شده از متریال مقاوم؛ ضد رطوبت، تعریق و گرد و غبار

جنس ایربادها و محفظه از پلاستیک مقاوم ساخته شده که دوام بالایی در برابر ضربه‌های تصادفی و خط و خش دارند. علاوه بر این، دارای گواهیIPX5  هستند که آن را در برابر رطوبت، تعریق و پاشش مستقیم آب مقاوم می‌سازد. بنابراین اگر اهل فعالیت‌های ورزشی و پر تحرک هستید، با خیال راحت می‌توانید از ایرفون بی سیم QCY مدل T5 استفاده کنید.

مشخصات فنی ایرفون بی سیم QCY مدل T5

ایرفون بی سیم QCY مدل T5 با مجهز بودن به بلوتوث با انواع سیستم عامل‌ها سازگاری داشته و به دستگاه‌های هوشمند مختلف متصل می‌شود. علاوه بر این دارای قابلیت TWS بوده و امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را فراهم می‌سازد. پشتیبانی از دستیارهای صوتی، مجهز بودن به تکنولوژی Hi-Fi برای ارائه بهترین صدا، مجهز به میکروفن داخلی با قابلیت حذف نویز، ایربادهای لمسی، پشتیبانی از حالت گیمینگ با کاهش نرخ تأخیر صدا و داشتن باتری قدرتمند از ویژگی‌های دیگر این محصول به شمار می‌رود.

قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های هوشمند؛ سازگاری با انواع سیستم عامل‌ها

ایرفون بی سیم QCY مدل T5 به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز شده و با انواع دستگاه‌های هوشمند از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر سازگاری دارد. این ایرفون پس از اتصال اولیه به دستگاه هوشمند شما، نام آن را در حافظه خود ذخیره کرده و در دفعات بعد به صورت خودکار به آن متصل می‌شود. ایرفون بی‌سیم کیوسی وای با انواع سیستم عامل‌های اندروید، iOS، مک و ویندوز سازگاری داشته و اتصال سریع، پایدار و ایمنی را با آن‌ها برقرار می‌سازد.

آزادی عمل بالا حین استفاده از ایرفون

محدوده عملکرد بلوتوث پس از همگام‌سازی 10 متر بوده و آزادی عمل خوبی را برای کاربر فراهم می‌سازد. به عنوان مثال هنگام انجام فعالیت‌های وزشی نیازی به دسترسی به گوشی موبایل خود نخواهید داشت و می‌توانید تا شعاع 10 متر از آن فاصله بگیرید.

پشتیبانی از قابلیت TWS

یکی از ویژگی‌های کاربردی و جالب ایرفون بی سیم QCY مدل T5 پشتیبانی از قابلیت True Wireless است. با این قابلیت، ایرفون می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شود. مثلا شما می‌توانید آن را به صورت همزمان به گوشی موبایل و لپ‌تاپ خود متصل کرده و صدای هر دو را از طریق ایربادها دریافت نمایید. علاوه بر این، امکان استفاده از هر ایرباد به صورت جداگانه فراهم شده است.

پشتیبانی از تکنولوژی Hi-Fi

ایرفون بی سیم QCY مدل T5 دارای درایورهایی به قطر 6 میلی‌متر بوده که با امپدانس 32 اهم و بازه فرکانسی 20 الی 20 کیلوهرتز کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی‌ این ایرفون پشتیبانی از تکنولوژی Hi-Fi است. هدفون‌ QCYاز فناوری Hi-Fi استفاده کرده تا تجربه‌های صوتی با کیفیتی را برای کاربران فراهم کنند. Hi-Fi، مخفف  High Fidelity، به تکنولوژی اشاره دارد که هدف آن بازتولید صدا تا حد امکان وفادار و دقیق به صدای اصلی است. هدفون های QCYبا فناوری Hi-Fi بر روی پخش صدا با وضوح، جزئیات و عمق بهبود یافته تمرکز دارند. با استفاده از فناوری Hi-Fi، کاربران می‌توانند گوش داده به موسیقی، پادکست یا سایر فایل‌های صوتی خود با کیفیت صدای بهبودیافته لذت ببرند. علاوه بر این، به فناوری DSP برای افزایش کیفیت صدا مجهز شده است.

مجهز به میکروفن داخلی با قابلیت حذف نویز

این ایرفون به یک میکروفن داخلی با فناوری حذف نویز مجهز شده که صدایی شفاف و واضح را حین مکالمه برای شما به ارمغان می‌آورد. این میکروفن با برداشت صوت از جلو و طرفین (Cardioid) صدایی بدون هرگونه اختلال را انتقال می‌دهد. علاوه بر این، از کیفیت صدای HD پشتیبانی کرده و لذت مکالمه و گوش دادن به انواع محتوای صوتی را دو چندان کرده است.

مجهز به ایربادهای لمسی

ایرفون بی سیم QCY مدل T5 دارای ایربادهای لمسی بوده که مدیریت تماس و صدا را برای کاربر آسان می‌سازد. شما می‌توانید برای توقف و پخش موسیقی و همچنین اتصال و قطع تماس یک ضربه کوچک به هر کدام از ایربادها بزنید. دستورهای دیگر به صورت زیر انجام می‌شود:

  • سه بار ضربه روی ایرباد چپ برای فعال کردن دستیار صوتی
  • نگه داشتن یکی ایرباد سمت راست به مدت 1.5 ثانیه برای رفتن به آهنگ بعدی
  • نگه داشتن یکی ایرباد سمت چپ به مدت 1.5 ثانیه برای رفتن به آهنگ قبلی
  • سه بار ضربه روی ایرباد راست برای فعال کردن حالت Gaming Mode

پشتیبانی از دستیارهای صوتی

یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی ایرفون کیو سی وای T5 پشتیبانی از دستیارهای صوتی سرویس‌های مختلف است. این ایرفون از انواع گوشی هوشمند و دستیارهای صوتی Siri و Google Assistant و XiaoAI پشتیبانی کرده و می‌تواند دستورهای مختلف را از طریق آن‌ها اجرا نماید.

پشتیبانی از قابلیت Gaming Mode

اگر اهل بازی‌ هستید، ایرفون بی سیم QCY مدل T5 گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. زیرا این ایرفون با پشتیبانی از حالت Gaming نرخ تأخیر صدا را تا 65 میلی‌ثانیه کاهش داده و هماهنگی فوق‌العاده‌ای را بین تصویر و صدا برقرار می‌سازد.

مجهز به باتری قدرتمند با ظرفیت بالا

محفظه شارژ ایرفون T5 به یک باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که مدت زمان شارژ کامل آن 2 ساعت طول می‌کشد. هر ایرباد نیز دارای یک باتری 40 میلی‌آمپر ساعتی بوده که پس از شارژ کامل تا 5 ساعت شما را از پخش موسیقی بی‌وقفه بهره‌مند می‌سازد. عمر باتری در حال مکالمه 4 ساعت ساعت و در حال آماده به کار نیز 150 ساعت خواهد بود.

مزایای ایرفون بی سیم QCY مدل T5 در یک نگاه

در ادامه به صورت کلیدی و خلاصه به ویژگی‌ها و مزایای این محصول اشاره کرده‌ایم، تا بررسی نهایی آن‌ها با اطمینان بیشتری نسبت به خرید اقدام نمایید.

  • طراحی زیبا و ظریف
  • ساختار ارگونومیک
  • ابعاد مینیمال و قابلیت حمل آسان
  • مجهز به ایربادهای لمسی
  • مقاومت در برابر تعریق و گرد و غبار
  • پشتیبانی از حالت گیمینگ و حالت شفافیت
  • وزن سبک
  • قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه
  • مجهز به تکنولوژی Hi-Fi
  • پشتیبانی از دستیار صوتی Siri و Google Assistant و XiaoAI
  • قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های هوشمند از طریق بلوتوث
  • مجهز به میکروفن برای برقراری مکالمه
  • پشتیبانی از کیفیت صدای بالا
  • قابلیت حذف نویز
  • باتری قدرتمند با طول عمر بالا

اگر هر کدام از ویژگی‌های اشاره شده با اولویت‌های اصلی شما برای خرید یک ایرفون بی‌سیم همخوانی دارد، انتخاب ایرفون بی سیم کیو سی وای T5 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بررسی و خرید ایرفون بی سیم QCY مدل T5

در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی‌های ایرفون بی سیم QCY مدل T5 پرداختیم. این ایرفون از طراحی مدرن و هوشمندی برخوردار بوده و با ساختار ارگونومیک و کاربردی برای استفاده روزمره گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود. ایربادهای این ایرفون بافتی نرم و ضد حساسیت دارند و در برابر تعریق و رطوبت نیز مقاوم هستند. به همین دلیل برای فعالیت‌های ورزشی به مدت طولانی نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. ایرفون T5 دارای درایورهای قدرتمندی بوده و با پشتیبانی از تکنولوژی Hi-Fi لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دو چندان خواهد کرد. همچنین به میکروفن داخلی با قابلیت حذف نویز مجهز شده و تماسی بدون هرگونه اختلال را برای شما به ارمغان می‌آورد. پشتیبانی از انواع دستیارهای صوتی، سازگاری با انواع سیستم عامل‌ها، قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه و باتری قدرتمند از ویژگی‌های دیگر این محصول به شمار می‌رود.

 

به ما بیشتر بگویید:
لطفا نظر خود را نسبت به این کالا در بخش "توضیحات" درج نمایید. با تشکر
امتیاز: