جـانبی مـوبایل

ایرفون بی سیم QCY مدل T17 - سفید (گارانتی 18 ماهه شرکتی)


فروشنده: ايويز
گارانتی:
فاصله کارکرد تا 10 متر
مدت زمان پخش حدود 7 ساعت
مدت زمان شارژ حدود 2 ساعت
نوع اتصال بی سیم
مدت زمان استندبای حدود 150 ساعت
رابط اتصال بلوتوث ورژن 5.0

استفاده از هدفون‌ها و هندزفری‌های بی‌سیم تجربه شنیداری بهتری را برای ما به ارمغان آورده است. زیرا می‌توانیم آزادانه در هر فضایی بدون سیم‌های دست و پاگیر به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهیم. یکی از برندهایی که در زمینه تولید ایرفون‌ها و هدفون‌های بی‌سیم فعالیت می‌کند، برند QCY بوده که ایرفون بی سیم QCY مدل T17 یکی از نمونه‌های پرطرفدار آن به شمار می‌رود. این ایرفون به صورت ارگونومیک ساخته شده و از طریق بلوتوث اتصال بی‌سیم با انواع دستگاه‌های هوشمند را برقرار می‌سازد. علاوه بر این، دارای یک میکروفون داخلی بوده که امکان مکالمه و ضبط صدا را فراهم می‌سازد. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به ایرپادهای لمسی، مقاومت در برابر رطوبت و تعریق، پشتیبانی از دستیارهای صوتی و پشتیبانی از حالت گیمینگ اشاره کرد. در ادامه با جزئیات بیشتر به مشخصات و ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

مشخصات ظاهری ایرفون بی سیم QCY مدل T17

ایرفون بی سیم QCY مدل T17 با طراحی ارگونومیک و مینیمال تجربه کاربری خوبی را فراهم ساخته و استفاده از آن به مدت طولانی را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کرده‌ است. ایربادها وزن سبکی دارند و درون گوش حس آزاردهنده‌ای را ایجاد نخواهند کرد. علاوه بر این، از متریال مقاوم و باکیفیت ساخته‌ شده‌اند و ضد تعریق و رطوبت هستند. محفظه شارژ مینیمال قابل حمل نیز به کاربری آسان‌تر کمک کرده است.

طراحی مینیمال و کاربردی

این هدفون در رنگ محبوب مشکی طراحی شده و هم برای بانوان و هم آقایان گزینه ایده‌آلی خواهد بود به دلیل طراحی مینیمال و کاربردی برای استفاده روزانه مناسب بوده و کاربر می‌تواند برای انجام فعالیت‌هایی مانند گیمینگ، تماشای فیلم و سریال، گوش دادن به موسیقی حین فعالیت‌های ورزشی و مکالمه از آن استفاده کند.

ساختار ارگونومیک

طراحی ایربادهای ایرفون بی سیم QCY مدل T17 به صورت In-Ear انجام شده که یعنی هر کدام به طور کامل درون گوش قرار می‌گیرند. نوع آکوستیک‌ها نیز به صورت پشت بسته بوده که باعث انتقال صدای بهتر با ایجاد یک پوشش عایق مانند می‌شود. ایربادها طراحی ارگونومیکی دارند و مطابق با هندسه گوش طراحی شده‌اند. بنابراین هنگام تحرک و فعالیت‌های پر جنب و جوش از گوش خارج نشده و به صورت ثابت در جای خود باقی می‌مانند.

مجهز به سری‌های نرم و سیلیکونی

بر روی هر کدام از ایربادها از یک سری سیلیکونی استفاده شده که درون گوش بافت نرم و راحتی را ایجاد می‌کند. علاوه بر این سری، چند سری دیگر با ابعاد متفاوت ارائه شده که کاربر می‌تواند متناسب با سایز گوش خود یکی از آ‌ن‌ها را انتخاب نماید. این سری‌ها کاملاً ضد حساسیت هستند و آسیبی به گوش وارد نمی‌کنند.

مقاومت در برابر رطوبت و تعریق

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ایرفون بی سیم QCY مدل T17 مقاومت در برابر رطوبت و تعریق است. این هدفون دارای گواهی IPX4 بوده که مقاومت آن در برابر پاشش آب و همچنین تعریق را افزایش می‌دهدو بنابراین هنگام گوش دادن به موسیقی، حین فعالیت‌های ورزشی یا قدم زدن زیر باران کاملاً مقاوم خواهند ماند.

ساخته شده از متریال مقاوم و بادوام؛ قابلیت حمل آسان

محفظه شارژ ایرفون و ایربادها از پلاستیک abs تشکیل شده‌اند و مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه‌های ناگهانی دارند. محفظه همچنین به صورت مینیمال و جمع و جور طراحی شده و کاربر می‌تواند به راحتی آن را در جیب خود قرار داده و با خود حمل کند. وزن هر ایرباد نیز فقط 4.2 گرم بوده که برای استفاده طولانی مدت بسیار ایده‌آل خواهد بود.

مشخصات فنی ایرفون بی سیم QCY مدل T17

ایرفون بی سیم QCY مدل T17 با پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث، به انواع دستگاه‌های هوشمند متصل شده و با سیستم عامل‌های مختلف سازگاری دارد. این ایرفون به کمک درایورهای پیشرفته خود و پشتیبانی از صدای Hi-Fi کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌دهد. مجهز بودن به میکروفن داخلی با قابلیت حذف نویز، امکان استفاده از هر ایرباد به صورت جداگانه، پشتیبانی از حالت Gaming، پشتیبانی از نرم افزار QCY، ایربادهای لمسی و باتری قدرتمند با طول عمر بالا از ویژگی‌های دیگر این محصول به شمار می‌رود.

قابلیت اتصال بی‌سیم به انواع دستگاه‌های هوشمند

این هدفون به بلوتوث 5.1 مجهز شده و با انواع دستگاه‌های هوشمند از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی اتصالی سریع، پایدار و ایمن برقرار می‌سازد. همچنین با سیستم عامل‌های اندروید و ios سازگار بوده و هم کاربران اندرویدی و هم آیفون می‌توانند با خیال راحت از این هدفون استفاده کنند. محدوده برد بلوتوث 10 متر بوده و کاربر آزادی عمل خوبی را حین استفاده از آن تجربه خواهد کرد.

پشتیبانی از تکنولوژی Hi-Fi برای پخش بهترین صدا

ایرفون بی سیم QCY مدل T17 مجهز به یافراگم‌های کامپوزیت بوده و با محدوده فرکانسی 20 الی 20 هزار هرتز کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی درایورهای این هدفون پشتیبانی از صدای Hi-Fi است. با این تکنولوژی سیگنال‌های صوتی اصلی با بهترین حالت ممکن باز تولید می‌شوند و صدای در حال پخش در طبیعی‌ترین حالت ممکن به گوش شما خواهد رسید. با این تکنولوژی صداهای بلند، میانه و بیس کاملاً متعادل و عمیق بوده و تجربه شنیداری فوق العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پشتیبانی از قابلیت Low Latency

اگر گیمر حرفه‌ای هستید، این هدفون گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود؛ زیرا از قابلیت Low Latency برخوردار بوده که با فعال کردن آن نرخ تاخیر صدا تا حدی چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه هنگام اجرای بازی‌های آنلاین و آفلاین، صدا کاملاً هماهنگ با تصویر بوده و لذت گیمینگ برای شما دوچندان می‌شود.

مجهز به میکروفن داخلی برای برقراری مکالمه

ایرفون بی سیم QCY مدل T17 به یک میکروفون داخلی مجهز شده که امکان برقراری تماس و مکالمه با مخاطب را برای شما فراهم می‌سازد. این میکروفون به فناوری ENC یا همان حذف نویز محیطی مجهز شده که با کاهش صداهای آزاردهنده محیط اطراف، باعث انتقال صدای شفاف‌تر می‌شود. این تکنولوژی برای دریافت نویزهای خارجی از میکروفون‌های داخلی این هدفون استفاده کرده و سپس با تولید امواج صوتی ضد نویز صداهای ناخواسته را خنثی خواهد کرد. بنابراین با استفاده از این هدفون می‌توانید از تماس‌های بی‌وقفه خود با کیفیتی بالا لذت ببرید.

دارای ایربادهای لمسی برای مدیرت آسان تماس و موسیقی

ایرفون بی سیم QCY مدل T17 دارای ایربادهای لمسی بوده که باعث کنترل بهتر موسیقی و تماس می‌شود. شما می‌توانید برای تغییر محتوای در حال پخش، اتصال و قطع تماس، فعال کردن دستیار صوتی و فعال کردن حالت کاهش تاخیر صدا از این ایربادهای لمسی استفاده کنید.

سازگار با انواع دستیارهای صوتی

همانطور که در ابتدا گفتیم، این هدفون با گوشی‌های اندروید و ios سازگار بوده و در نتیجه می‌تواند از دستیارهای صوتی Siri، Google Assistant و XiaoAI پشتیبانی کند. شما می‌توانید با سه بار ضربه روی ایرباد سمت چپ دستیار صوتی مورد نظر خود را فعال کرده و با او ارتباط برقرار کنید.

باتری قدرتمند با ظرفیت بالا

محفظه شارژ ایرفون بی سیم QCY مدل T17 به یک باتری با ظرفیت 380 میلی آمپر ساعت مجهز شده که مدت زمان شارژ آن حدود دو ساعت طول خواهد کشید. ایربادها نیز پس از قرار گرفتن در محفظه بعد از یک و نیم ساعت شارژ می‌شوند. طول عمر هدفون در حالت پخش صدا 7.5 ساعت، در حالت مکالمه 4.5 ساعت و در حالت آماده به کار بدون پخش صدا 150 ساعت خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از محفظه شارژ عمر باتری را تا 28 ساعت افزایش دهید.

مزایای ایرفون بی سیم QCY مدل T17 در یک نگاه

  • طراحی زیبا و ظریف
  • ساختار ارگونومیک
  • ابعاد مینیمال و قابلیت حمل آسان
  • مجهز به ایربادهای لمسی
  • مقاومت در برابر تعریق و گرد و غبار
  • پشتیبانی از حالت گیمینگ
  • وزن سبک
  • پشتیبانی از اپلیکیشن اختصاصی QCY
  • پشتیبانی از دستیار صوتی
  • قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های هوشمند از طریق بلوتوث
  • مجهز به میکروفن برای برقراری مکالمه و ضبط صدا
  • پشتیبانی از کیفیت صدای بالا
  • قابلیت حذف نویز
  • باتری قدرتمند با طول عمر بالا

اگر هر کدام از ویژگی‌های اشاره شده با اولویت‌های اصلی شما برای خرید یک ایرفون بی‌سیم همخوانی دارد، انتخاب این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بررسی و خرید ایرفون بی سیم QCY مدل T17

در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی‌های ایرفون بی سیم QCY مدل T17 پرداختیم. همان‌طور که اشاره شد، این ایرفون برای استفاده روزانه طراحی شده و گزینه ایده‌آلی برای گوش دادن به موسیقی، مکالمه و گیمینگ محسوب می‌شود. طراحی آن به صورت ارگونومیک انجام شده و بدنه و ایرپادها از متریال کاملاً مقاوم و با کیفیت تشکیل شده‌اند. همچنین در برابر رطوبت و تاخیر مقاومت بالایی دارند که به عمر آن می‌افزاید. درون هر کدام از ایربادها یک میکروفون داخلی تعبیه شده که با قابلیت حذف نویز محیطی تماس شفاف و بدون اختلال را برقرار می‌سازد. همچنین دارای درایورهای قدرتمند بوده که با پشتیبانی از صدای Hi-Fi کیفیت بسیار بالایی را ارائه خواهد داد.

این هدفون از طریق بلوتوث به دستگاه‌های هوشمند متصل شده و با سازگاری با گوشی‌های اندروید و ios از دستیارهای صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، از قابلیت کاهش تاخیر صدا برخوردار بوده و می‌تواند تجربه گیمینگ خوبی را به ارمغان آورد. این ایربادها از طریق محفظه شارژ می‌شوند و شما را از پخش موسیقی بی‌وقفه بهره‌مند می‌سازند. مجهز بودن به ایربادهای لمسی، پشتیبانی از پروفایل‌های صدا، وزن سبک و قابلیت استفاده از هر ایرباد به صورت جداگانه از ویژگی‌های دیگر این محصول به شمار می‌رود.

به ما بیشتر بگویید:
لطفا نظر خود را نسبت به این کالا در بخش "توضیحات" درج نمایید. با تشکر
امتیاز: